Zoeken in deze blog

maandag 9 oktober 2017

Even een update

Afgelopen zaterdag zijn we naar de tiny house jamboree geweest in Almere, dat was echt super. Veel gezien en geleerd.

Ik had al een tijdje niets meer geschreven, sorry daarvoor. Ik ben in de lappenmand geweest, namelijk enkelbanden gescheurd en naar de kaakchirurg geweest. Dus hebben we weinig kunnen doen verder en waren verplicht om wat rust te nemen. Gelukkig kon ik weer lopen zonder krukken bij de jamboree ☺


Juda's favoriete plekje in een tiny house
Ik kan hier staan! Mama kan hier niet staan
Janoa ook aan het bouwen

tiny house bouwen van lego op de jamboree
Binnenkort zal ik weer proberen wat vaker een berichtje te plaatsen, want we zijn al een stuk gevorderd met de keuken, die we alvast bouwen, omdat we nog geen bouwlocatie hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten